Key Responsibilities:

  • Handle inbound and outbound calls for the real estate market.
  • Respond to customer inquiries and provide accurate information about services.
  • Generate and qualify leads through effective communication.
  • Maintain customer records and updated CRM systems.
  • Meet daily/weekly targets for calls and lead conversions.

Requirements:

  • Education: O-Level, A-Level, or Graduation.
  • Minimum 1 year of call center experience, preferably in real estate.
  • Excellent communication and interpersonal skills.
  • Ability to handle customer objections and close deals effectively.
  • Fluency in English

Salary:  30k to 35k

Working Hours: 11:00am to 9:00pm

 

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
فروری ۱۱, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۱۰, ۲۰۲۵

Sidat Technologies And Digital

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 11-50 ملازمین - کراچی

Sidat stands as a sanctuary for digital innovation under the leadership of Imran Sidat, a trailblazer in Pakistan’s web development, digital marketing, advertising, design, and technology landscape. Boasting a robust twenty-year journey, Imran Sidat is widely regarded as both a mentor and a comprehensive digital solution for a number of Pakistani and International brands.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!