Job Responsibilities :

  • To Manage, Brief and Follow Up Social Media Leads and Maintain their Complete Inquiry Database.
  • To Follow-up all the Interested & Potential Clients (Phone & E-mail) with Initial Briefing about the Available Products.
  • To Handle & Provide Complete Information to Visiting / Walk in Clients.
  • To Co-Ordinate with the Existing Clients Regarding the Progress on their Cases.
  • To Held Meetings for B2B and JV with the Potential Business Partners for Company’s Business Growth.
  • To Fulfill the primary task to convert the leads into paid clientele
  • Having Personal Transport and Knowledge of Graphics Designing will be a Massive Plus Point

Requirements:

  • Pressure Handling
  • Excellent Communication Skills
  • Learning and Speaking Ability
  • Punctuality
  • Responsibility for Task Completion 

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
صنعت:
کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
دوپہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
1 سال - 5 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۰۷, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۰٦, ۲۰۲۴

We Guide Solutions and Consultants (Private) Limited

مشیران · 1-10 ملازمین - کراچی, پشاور

Consultancy Services

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Services Representative

A Plus Services, اسلام آباد, پاکستان
ستمبر ۱۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Services Executive

Digital Global Resource, لاہور, پاکستان
ستمبر ۱۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Services Representative

AffinityVibez Pvt Ltd, لاہور, پاکستان
ستمبر ۰۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Services Representative

Mindstorm Communications LLP, راولپنڈی, پاکستان
ستمبر ۱۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!