Responsibilities:

  • Provide prompt and professional support to clients and guests, answering their queries.
  • Manage the intake process for both existing clients and new clients, ensuring a smooth and efficient experience.
  • Must be proficient in managing CRM tools to handle, client OR customer information, track leads, communication, and ensure follow-ups.
  • Accurately record details of client interactions, ensuring all relevant information is captured for future reference.
  • Proactively follow up with leads to ensure they are progressing through the sales funnel.
  • Track and manage leads, ensuring they are attended to promptly and efficiently.

Qualifications:

  • Proven experience as a virtual assistant or in a similar role.
  • Excellent communication and interpersonal skills.
  • Proficient with CRM systems and technology.
  • Ability to work independently and manage time effectively.
  • Fluent in English.
  • Flexible to work in US hours.

  Experience: 1-3 years Shift: Night

Location: Gulberg, Karachi

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
4 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Fedral B Area, کراچی, پاکستان
جنس:
مرد
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
1 سال - 3 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
فروری ۲۰, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۱۹, ۲۰۲۴

Techomatrix

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 1-10 ملازمین - کراچی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support / Data Specialist

Cred Media Pvt Ltd., لاہور, پاکستان
جون ۲۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Specialist - International

Abacus Consulting, لاہور, پاکستان
جون ۱۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Specialist

Faster Pakistan, کراچی, پاکستان
جون ۱۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Specialist (French Bilingual)

Contour Software, کراچی, پاکستان
جون ۱۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!