The Customer Support Executive will be responsible for resolving customer issues through phone and online support, ensuring customer satisfaction, providing technical support, and delivering excellent customer service.

The Customer Support Executive will also be responsible for maintaining customer records and communication logs.

  • Customer Support, Online Support, and Technical Support skills
  • Experience in resolving customer issues and providing excellent customer service
  • Ability to maintain accurate records and communication logs
  • Excellent written and verbal communication skills
  • Bachelor's degree in Computer Science or related field is preferable

Salary Range

25k to 30k

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
غیر تجربہ کار - 1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جنوری ۰۷, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
دسمبر ۰٦, ۲۰۲۴

Tech Andover Ltd

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 11-50 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Executive

Cyber System (Pvt) Ltd, لاہور, پاکستان
دسمبر ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

TCL Electronics Pakistan (Pvt.) Ltd., لاہور, پاکستان
دسمبر ۲٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Professional HRM Servies, کراچی, پاکستان
دسمبر ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Tech Bridge Consultancy, لاہور, پاکستان
دسمبر ۱۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!