We arew searching for an Office Administrator to join our team!

This is a full-time on-site role as an Office Administrator located in Lahore. The Office Administrator will be responsible for administrative assistance, managing office equipment, communication, customer service, and office administration tasks on a day-to-day basis. 

𝐊𝐞𝐲 𝐑𝐞𝐬𝐩𝐨𝐧𝐬𝐢𝐛𝐢𝐥𝐢𝐭𝐢𝐞𝐬:

  • Assist with general duties related to operational budgets, invoices, cost management.
  • Provide administrative support to the CEO.
  • Assist in managing day-to-day operations, including task management, calendar management.
  • Coordinate and facilitate team meetings, ensuring efficient collaboration among team members.
  • Assist in preparing reports, presentations, and other documentation as needed. Monitor vendor performance and resolve any issues.

𝐐𝐮𝐚𝐥𝐢𝐟𝐢𝐜𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬:

  • Minimum of 1 year of experience in an administrative role.
  • Strong organizational and multitasking skills.
  • Strong proficiency in MS Office Suite (Word, Excel, PowerPoint).
  • Ability to work independently and as part of a team.
  • Strong problem-solving skills and attention to detail

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Johar Town, لاہور, پاکستان
جنس:
مرد
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
زیادہ سے زیادہ تجربہ:
اہم نہیں ہے
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
نومبر ۰۸, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
اکتوبر ۰۷, ۲۰۲۴

Synetec HQ

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 11-50 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!