Customer Service Agent is responsible for customer engagements via our eCommerce chat platform. Along with daily customer chats, you will be responsible for assisting our customers over live chat/email or phone. You will help solve daily order and service issues. The ideal candidate has a friendly demeanor, can multitask and operate in a high-volume environment

Responsibilities: 

  • Operate in a fast-paced online chat platform 
  • Provide customers with pre- and post-sales information 
  • Communicate with customers and vendors over email and phone 
  • Work with our warehousing and purchasing departments to ensure optimal order fulfillment 
  • Answer customer service inquiries across various sales channels.

Requirements:

  • Fluent English
  • Excellent typing speed
  • Excellent organizational and communication skills.
  • Please make sure you are fluent in English before you apply.

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
کل عہدے:
5 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۱۱, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۱۰, ۲۰۲۴

ShopforLess LLC

مہمان نوازی · 11-50 ملازمین - اسلام آباد, کراچی, لاہور, راولپنڈی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

Maxim Global, لاہور, پاکستان
نومبر ۰۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Specialist

Abacus Consulting, لاہور, پاکستان
اکتوبر ۲۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Axxon BPO, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
نومبر ۰۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Specialist

Abacus Consulting, لاہور, پاکستان
نومبر ۰۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!