• Manage large amounts of inbound and outbound calls in a timely manner
  • Follow communication “scripts” when handling different topics
  • Identify customers’ needs, clarify information, research every issue and provide solutions and/or alternatives
  • Seize opportunities to upsell products when they arise
  • Build sustainable relationships and engage customers by taking the extra mile
  • Keep records of all conversations in our call center database in a comprehensible way

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
25 - 30 سال
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۱۲, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۱۱, ۲۰۲۴

RSFSOFT

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 51-100 ملازمین - لاہور

RSF SOFT We do not just design websites, we transform them into powerful communication channels that drive online growth and deliver the results you care about

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Representative

Reachout Central, لاہور, پاکستان
ستمبر ۰٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Representative

Mux Tech( private) Limited, ملتان, پاکستان
اگست ۳۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Representative

TCS Private Limited, کراچی, پاکستان
ستمبر ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Representative

IRG Global, لاہور, پاکستان
ستمبر ۱۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!