• Recruits, selects, hires, and trains new call center personnel and prepares them to respond to customer questions and complaints.
  • Prepares call center performance reports by collecting and analyzing call agents’ data.
  • Evaluates individual performance reviews and overall team effectiveness with upper management.
  • Helps call agents with challenging customer service issues.
  • Monitors team performance and provide tools if necessary.
  • Determines call center operational strategies by evaluating team results and objectives.
  • Maintains and improves call center operations by monitoring system performance and identifying and resolving problems.
  • Meets financial targets by estimating performance requirements and preparing annual budgets.
  • Presents monthly and annual call center action plans and objectives.

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Gulshan-e-Iqbal, کراچی, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
3 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
نومبر ۱۹, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
اکتوبر ۱۸, ۲۰۲۲

Riser Marketing Management

· 11-50 ملازمین - کراچی

,

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Trainer - Call Center Operations

LiveGreeter, لاہور, پاکستان
جولائی ۰۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Foods Inn, کراچی, پاکستان
جون ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Intice Sole, کراچی, پاکستان
جولائی ۰۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!