• Handle correspondence from call centers, website emails, forms, and WhatsApp, and forward to the relevant departments for action.
  • Ensure timely follow-up on unresolved issues, and maintain coordination with call center staff for efficient operations.
  • Review and classify around 400 website emails, and compile reports from direct emails and CRM tools. Consolidate call center and CP data for unified reporting.
  • Conduct training sessions with the Brand Team for Sybrid/Field service staff on product launches, events, and updates.
  • Oversee in-house surveys (e.g., product use, fragrance testing) and coordinate product testing at the factory. Ensure smooth execution by working with external agencies.
  • Review external reports for accuracy and support the Research Manager in generating department-specific reports.

Qualification and Skills:

  • Bachelors / Masters
  • 1-2 years or fresh with relevant qualifications

Benefits:

  • Commission
  • Gratuity
  • PF
  • 5% (Profit Sharing
  • annual bonus

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
ماسٹرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
1 سال - 2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۱۳, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۱۲, ۲۰۲۴

Professional Employers (Pvt) Ltd

بھرتی / روزگار کے ادارے · 51-100 ملازمین - کراچی

PEOPLE delivers business, strategic and human capital solutions, which give a new life to your business and take your organization to a new growth trajectory. Our unique approach helps ensure that all levels of the organization work together to create an innovative, talent-powered organization, cutting out redundancies, ultimately helping our clients to achieve excellence in what they do.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Executive

TCL Electronics Pakistan (Pvt.) Ltd., لاہور, پاکستان
دسمبر ۲٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Professional HRM Servies, کراچی, پاکستان
دسمبر ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Tech Bridge Consultancy, لاہور, پاکستان
دسمبر ۱۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

ibex, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
دسمبر ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!