Job Responsibilities:

  • Follow up and ensure compliance on decided deliverables of the Customer Service team
  • Submission of report to Line Manager on decided deliverables
  • Ensure Customers complaints orderly
  • Ensure all documents are kept in relevant files and organized as per company standards Coordination with team, Line Manager, and other department heads

Requirements:

  • Qualification: Bachelors
  • Experience: 0 to 6 Months
  • Duration: 3 Months
  • Location: Gulberg 2, Lahore

Note: Fresh graduates are encouraged to apply

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
محکمہ:
Human Resources
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
Bachelor
کیریئر کی سطح:
زیرِ نگرانی / طالب علم
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۰٦, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۰۵, ۲۰۲۴

Professional Employers (Pvt) Ltd

بھرتی / روزگار کے ادارے · 51-100 ملازمین - لاہور

PEOPLE delivers business, strategic and human capital solutions, which give a new life to your business and take your organization to a new growth trajectory. Our unique approach helps ensure that all levels of the organization work together to create an innovative, talent-powered organization, cutting out redundancies, ultimately helping our clients to achieve excellence in what they do.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Sales / Customer Service Representative

Webicosoft (Private) Limited, راولپنڈی, پاکستان
ستمبر ۱۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Intern

Professional Employers (Pvt) Ltd, لاہور, پاکستان
جولائی ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!