خلاصہ

A good HR manager plays a crucial role in any organization by effectively managing its human resources to foster a productive and positive work environment. Key qualities of a good HR manager include strong communication and interpersonal skills, enabling them to handle conflicts, mediate disputes, and maintain open lines of communication with employees. They must also be adept at strategic planning, ensuring the company's workforce aligns with its goals and objectives.

پراجیکٹس

Helping hand foundation

تجربہ

کمپنی کا لوگو
Internee
Askari Bank Limited
جولائی ۲۰۲۳ - ستمبر ۲۰۲۳ | Bhakkar, Pakistan

تعلیم

Thal university bhakkar
بیچلرز, بیچلرز ان بزنس ایڈمنسٹریشن, ‎
HR
CGPA 3.2/4
2024

پیشہ ورانہ مہارتیں

ماہر Communications Skills
ماہر HR Information Management
متوسط Human Resource Planning
ماہر MS Excel ,Ms Word,
ماہر Payroll Management
ماہر Teamwork

زبانیں

ماہر پنجابی
ماہر اردو
متوسط انگریزی

آپ کن کمپنیز کی پیروی کر رہے ہیں

My Video Introduction