To provide effective assistance to the shared services and procurement.

Essential Responsibilities: 

1.     Assisting procurement officer in preparation of solicitation documents by making photocopies, scanning of documents and gathering of quotations from the market as per supervisor’s instruction;

2.     Assisting the procurement team in bid opening process and preparation of files with labeling for bid evaluation meetings;

3.     Make sure that procurement department files are maintained as per Penny Appeal procedure;

4.     Support the requesting department in raising Purchase Requisitions (PRs) by making sure that the PRs are raised as per the approved procedure and authorization table, before receiving them for further procurement process;

5.     Keep record of PRs submitted by requesting the department and updating the status of each PR in the tracking sheet as per instruction of supervisor;

6.     Performs all other tasks assigned by the supervisor.

Requirement:

1.     Fresh or 3 to 6 months experience in a similar role.

2. Bachelor in Logistics, Business Administration or a relevant field

Skills.

1.     Basic knowledge in Microsoft Office (Advanced knowledge of MS Excel.

2.     Proactive and efficient

3.     Flexible and adaptable

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
22 - 30 سال
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
Bachelors in Logistics, Business Administration or relevant field.
کیریئر کی سطح:
زیرِ نگرانی / طالب علم
تجربہ:
غیر تجربہ کار - ایک سال سے کم (Fresh or 3 to 6 month experience in similar role.)
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جولائی ۲۳, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
جولائی ۰۹, ۲۰۲۴

Penny Appeal

غیر سرکاری تنظیم / سماجی خدمات · 1001-1500 ملازمین - اسلام آباد

pPennyAppeal/p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!