Responsibility

  • Responsible for the daily management of the team to ensure the efficient operation of the team
  • Responsible for putting forward optimization suggestions according to the specific work situation
  • Responsible for communicating with superiors, proposing work optimization plan, and executing optimization plan perfectly
  • Report to the leader on a daily and weekly basis, and clearly report the current team's operation, problems faced, and proposed solutions
  • Be responsible for resolving other requests from leaders

Requirements:

  • Can speak English and Bengali
  • Bachelor degree or above
  • 3 years experience in call center management, management team size not less than 20 people
  • At least 5 years working experience in call center
  • Positive communication, active Suggestions and feedback to superior leadership
  • Must have good learning ability

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
3 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
ستمبر ۲٦, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
اگست ۲۵, ۲۰۲۳

Payd Tech Solutions

رابطہ مرکز · 11-50 ملازمین - کراچی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Manager

Hot n Spicy, کراچی, پاکستان
جون ۰٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Prime BPO, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
جولائی ۰۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Zohius Design and Depth, کراچی, پاکستان
جولائی ۰۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Digital Nexus, لاہور, پاکستان
جولائی ۰۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!