The applicant must be able to:

  • Manage large amounts of inbound and outbound calls in a timely manner
  • Follow communication “scripts” when handling different topics
  • Identify customers’ needs, clarify information, research every issue and provide solutions and/or alternatives
  • Build sustainable relationships and engage customers by taking the extra mile
  • Keep records of all conversations in our call center database in a comprehensible way
  • Frequently attend comapny provided training sessions to improve knowledge and performance level
  • Meet personal/team qualitative and quantitative targets

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
10 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۱۱, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۱۱, ۲۰۲۴

Octalyte Digital

· 51-100 ملازمین - کراچی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Representative

AHF Corp, کراچی, پاکستان
مئی ۲۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Representative

Professional HRM Servies, کراچی, پاکستان
جون ۰۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Representative (Truck Dispatch)

HSN Mobilizers, لاہور, پاکستان
مئی ۳۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Representative

Orient Biz Tech, لاہور, پاکستان
جون ۰۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!