Responsibilities:

  • Daily communicate with the customers and chase all outstanding balances.
  • Managing and maintaining the sales ledger,
  • Creating and maintaining effective payment procedures and policies (Pay on delivery).
  • Target reduction of debtors the business has.
  • Monitoring debtor account balances.
  • Payments entering in the system.
  • Managing customer inquiries and resolving them on an immediate basis,
  • Negotiating payment terms and convincing customers to pay Online/Transfer.

Requirements:

  • Must have 2-3 years of experience in a similar job.
  • Having good communication skills (English Must).
  • Should be MBA / B.com.
  • Excellent problem-solving skills.
  • Attention to detail.
  • Confident and assertive.
  • Keen to chase down the payments when dealing with reconciliations and identifying triggers on customer accounts.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
دوپہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
مرد
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
2 سال - 4 سال (Candidates must have Credit Recovery Experience)
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
نومبر ۱۷, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
اکتوبر ۱۷, ۲۰۲۴

OB Solutions

تقسیم اور رسد · 51-100 ملازمین - اسلام آباد

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Credit Control Officer

Royal Fans, لاہور, پاکستان
ستمبر ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!