• Manage large amounts of outbound calls in a timely manner
  • Follow communication “scripts” when handling different topics
  • Identify customers’ needs, clarify information
  • Build sustainable relationships and engage customers by taking the extra mile
  • Keep records of all conversations in our call center database in a comprehensible way
  • Meet team qualitative and quantitative target

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
10 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Bahria Town Rawalpindi, راولپنڈی, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
20 - 40 سال
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
غیر تجربہ کار - 1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جولائی ۲۵, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
جون ۲۵, ۲۰۲۴

MR Leads

بی پی او · 1-10 ملازمین - راولپنڈی

MR Leads provides Call Center solutions, Accounting Services, Software development, Graphic designing and Digital marketing.Our in-house analysts combine economic, demographic, and market data with analytical and forward-looking expertise to assist businesses of all sizes in making better decisions. We’re a genuinely national firm, with more than 50 workers working from home with greater efficiency than ever before.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

Taurus BPO, لاہور, پاکستان
جون ۲۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

MARS BPO, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
جون ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Redwood Leads, اسلام آباد, پاکستان
جون ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

The Digital Penguin, لاہور, پاکستان
جون ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!