• Handling and resolving customer inquiries via live chat in a timely and accurate manner
  • Providing accurate, valid, and complete information by using the right methods and tools
  • Keeping records of customer interactions, processing customer accounts, and filing documents
  • Taking the extra mile to engage customers and build sustainable relationships of trust through open and interactive communication
  • Managing complaints, providing appropriate solutions and alternatives within the time limits; and following up to ensure the resolution

 

 

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
30 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۱٦, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۱۵, ۲۰۲۴

Mantalent Co

تشہیر / تعلقاتَِ عامہ · 51-100 ملازمین - اسلام آباد

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Care Specialist

One Network Pvt Ltd, راولپنڈی, پاکستان
نومبر ۱۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Care Specialist

Connect Right, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اکتوبر ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Care Support

Exact Solutions LLC, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
نومبر ۰۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Care Representative

Alvin, اسلام آباد, پاکستان
اکتوبر ۳۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!