• Manage overall administrative activities for the office.

• Develop and implements policies and procedures to improve operations and function of the department.

• Responsible for day-to-day operations including maintenance and alteration of office areas and equipment, office supplies, furniture, office equipment etc

• Manage maintenance and repair of machinery, equipment including electrical and mechanical systems.

• Prepare purchase orders & keep track of purchases and supplies.

• Manage office supplies including kitchen items.

• Monitor expenditures within authorized levels.

• Organize Conferences, events & functions.

• Allocate responsibilities to staff under command and assess performance

• Provide coaching and guidance to ensure maximum efficiency

• Manage schedules and deadlines

• Maintain confidentiality of sensitive and confidential information.

• Performing other work-related duties as assigned.

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
مرد
عمر:
30 - 40 سال
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
5 سال - 10 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مارچ ۱٦, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
مارچ ۰۲, ۲۰۲۳

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Administration Manager

Hasnain Tanweer Associates, کراچی, پاکستان
ستمبر ۰۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Head Administration

Askari Bank Limited, اسلام آباد, پاکستان
ستمبر ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Lecturer Business Administration

iQualify UK, اسلام آباد, پاکستان
ستمبر ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Team Lead Administration

Packages Group, کراچی, پاکستان
ستمبر ۰۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!