Customer Service Officers are responsible for ensuring guests enjoy their stay.

With this in mind, they may be tasked with several duties aimed at enhancing the guest experience and seeing to positive customer relations.

These may include: 

  • Good communication skills - meet and greet customers. 
  • Timely address customers complaints to restore customer satisfaction. 
  • Managing the hotel’s online presence and generating an online buzz through special offers and promotions.
  • Ensuring all customer inquires are dealt with in a timely manner and customer-oriented responses are issued for all negative reviews.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اپریل ۳۰, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
مارچ ۲۹, ۲۰۲۳

Work Environment

Supervisor’s gender:
Male
Percentage of female coworkers:
20-29%

Laibaz Residency

مہمان نوازی · 1-10 ملازمین - لاہور

.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

United Bank Limited (UBL), , پاکستان
جولائی ۰۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Wajeeha International Traders, لاہور, پاکستان
جولائی ۰۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

The Digital Penguin, لاہور, پاکستان
جولائی ۰۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Taurus BPO, لاہور, پاکستان
جون ۲۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!