• Manage large amounts of incoming phone calls
  • B2B sales
  • Generate sales leads
  • Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction
  • Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication
  • Provide accurate, valid and complete information by using the right methods/tools
  • Meet personal/customer service team sales targets and call handling quotas
  • Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution
  • Keep records of customer interactions, process customer accounts and file documents
  • Follow communication procedures, guidelines and policies
  • Take the extra mile to engage customers.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
5 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
دوپہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
مرد
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۲۸, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۲۷, ۲۰۲۴

ISHINE TECHNOLOGIES

رابطہ مرکز · 1-10 ملازمین - لاہور

ppI-SHINE TECHNOLOGIES/p/p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Telesales Executive

Fusion Venture, لاہور, پاکستان
دسمبر ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Telesales Executive

First Option House, کراچی, پاکستان
دسمبر ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Telesales Executive

Wind Waves Broad Band Pvt Ltd, کراچی, پاکستان
دسمبر ۱۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Telesales Executive

BIMA (Milvik) Mobile Pakistan (Pvt.) Ltd., لاہور, پاکستان
دسمبر ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!