• To solve user problems by following standard operating procedures (SOP).
  • Attend to customer support ticket and live chat
  • Respond to user support ticket.
  • Conduct troubleshooting using questionnaires to find out the level of support needed
  • Create tickets for Level 2 support
  • Provide product information - Answering pre-sales technical questions Solve common problems such as username and passwords issues, menu navigation, verification of hardware and software, installation issues, and setup.
  • To solve user problems by following standard operating procedures (SOP).
  • Monitoring network, server performance, and uptime
  • Other job-related duties as assigned

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
گردشی
نوکری کی قسم:
جنس:
مرد
عمر:
20 - 45 سال
کم از کم تعلیم:
ڈپلوما
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۲۲, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۲۱, ۲۰۲۲

Furcop Innovation Sdn. Bhd

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 1-10 ملازمین - اسلام آباد, کراچی, تیمرگرہ, Uthal, قرية سوندر, يازمان مندي, زوب, زيارات

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Senior IT Support Executive

XAPTIVA DIGITAL ( Pvt ) Limited, کراچی, پاکستان
جون ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

IT Support Officer

Omega Group, فیصل آباد, پاکستان
جون ۱۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

IT Support Engineer

Motifz Pvt Ltd, لاہور, پاکستان
جون ۰۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

IT Support Specialist

Vurke Inc Private Limited, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
جون ۱۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!