• Assist customer with fashion advice and product recommendations throughout their shopping experience 
  • Respond promptly and effectively to customer inquiries through various channels (phone, email, or social media) in a professional and friendly manner. 
  • Support customers with product information, order placement, tracking, and returns/exchanges. 
  • Resolve customer issues and complaints to ensure customer satisfaction and retention. 
  • Collaborate with cross-functional teams to escalate and resolve complex customer concerns. 
  • Maintain accurate and detailed records of customer interactions and transactions. 
  • Identify opportunities for improvement and in processes and recommend solutions to enhance customer experience. 
  • Stay up-to-date with product knowledge, company policies, and industry trends.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Allama Iqbal Town, لاہور, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
نومبر ۲٦, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۱۱, ۲۰۲۴

Cultural Fusion

E-Commerce / E- Business · 11-50 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Services Representative

Xfinity Solutions, لاہور, پاکستان
نومبر ۱۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Services Representative

Abell Marketing, کراچی, پاکستان
نومبر ۱۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Services Representative

Guardian Facility Management, کراچی, پاکستان
نومبر ۱۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Services Representative

The Rebel Communications, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
نومبر ۰٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!