• Take ownership of customer issues reported and see problems through to resolution
  • Research, diagnose, troubleshoot and identify solutions to resolve customer issues
  • Follow standard procedures for proper escalation of unresolved issues to the appropriate internal teams
  • Provide prompt and accurate feedback to customers
  • Ensure proper recording and closure of all issues
  • Prepare accurate and timely reports
  • Document knowledge in the form of knowledge base tech notes and articles
  • Follow the SLA for issues with respect to the severity.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
3 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
Computer Science Graduate
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۲۱, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۲۰, ۲۰۲۳

Computing Solutions Pvt Ltd

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 11-50 ملازمین - لاہور

Computing Solutions (Pvt) Ltd is an authorized business partner of Retail Pro International in Pakistan. Retail Pro is the world's leading retail management and point-of-sale software solution that powers thousands of top retail brands across the world and in Pakistan. Computing Solutions (Pvt) Ltd - part of the Taar Consulting Group./p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Technical Support Engineer

Synergy Technologies Pvt Ltd, کراچی, پاکستان
جون ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Technical Support Representative

Contour Software, کراچی, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Technical Support Administrator

Contour Software, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

System Support Engineer

Clear Path Orthodontics (pvt) Ltd, لاہور, پاکستان
جون ۲٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!