• Manage large amounts of incoming phone calls
  • Generate sales leads
  • Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction
  • Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication
  • Provide accurate, valid and complete information by using the right methods/tools
  • Meet personnel/customer service team sales targets and call-handling quotas
  • Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution
  • Keep records of customer interactions, process customer accounts and file documents
  • Follow communication procedures, guidelines and policies
  • Take the extra mile to engage customer

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
10 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
New Garden Town, لاہور, پاکستان
جنس:
مرد
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
فروری ۱۴, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۱۴, ۲۰۲۵

Bestax

فَنِ حِساب داری / ٹیکسیشن · 1-10 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Services Representative

Hamdan IT Tech, فیصل آباد, پاکستان
دسمبر ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Services Representative

Clover Nest, لاہور, پاکستان
دسمبر ۳۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Services Representative - Spanish

KS-HRBC Firm, لاہور, پاکستان
دسمبر ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Document Control / Customer Services Manager

InTech Services, کراچی, پاکستان
جنوری ۱۰, ۲۰۲۵ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!