Responsibilities:

  • Maintain and manage sales records, purchase orders, and ledgers.
  • Prepare and update Excel sheets for inventory, transactions, and reporting.
  • Support administrative tasks such as filing, scheduling, and correspondence.
  • Coordinate with vendors and clients to ensure smooth operations.
  • Assist in generating financial and operational reports.

Requirements:

  • Proven experience in office administration or a similar role.
  • Proficiency in Microsoft Excel and other MS Office applications.
  • Strong knowledge of purchase orders (PO), sales records, and ledgers.
  • Excellent organizational and multitasking skills.
  • Strong written and verbal communication skills.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
فروری ۱٦, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۱۵, ۲۰۲۵

Alpha Technologies International

درآمد کنندہ / تقسیم کنندہ / برآمد کنندہ · 1-10 ملازمین - کراچی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Office Assistant

Kanteed LLC, اسلام آباد, پاکستان
جنوری ۰۵, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Office Assistant

AY Cans, لاہور, پاکستان
دسمبر ۳۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Office Assistant

جنوری ۰۱, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Office Assistant

Digital Leads Agency, کراچی, پاکستان
دسمبر ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!