• Attended to phone calls, solve queries, receives messages, and deliver it to the relevant department.
  • Greeted visitors
  • Arrange visitor parking/protocol facility for VIP guests with concerned hospitality staff of Dolmen.
  • Handling incoming and outgoing correspondence, mail and couriers and routing them to the concerned departments. Also keeping record of all incoming/outgoing mail on a daily basis.
  • Arrange Board room/ Meeting room for Directors and staff for meetings.
  • Ordering of office supplies, medicines etc. and managing the inventory.
  • Maintain the overtime sheet in Excel for riders/office boys on a monthly basis and managing their attendance
  • Maintain benefits (Child fees, Uniform) of reported staff
  • Prepare & Maintain fuel sheet of office riders to calculate on monthly basis
  • Maintains cleanliness of the lobby and front office area.
  • Ensure reception area is tidy & presentable, high standard of office in all situations, in addition to confidentiality, flexibility & accountability

Requirements:

Gender: Female

Age: 25-30

Education: Bachelor's

Experience: Maximum 3 to 4 Years

Salary: 40K-45K

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
عمر:
25 - 30 سال
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
2 سال - 3 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مئی ۱٦, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
اپریل ۱۵, ۲۰۲۲

Al Feroz Pvt Ltd

تعمیرات / سیمنٹ / دھاتیں · 51-100 ملازمین - کراچی

,

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!