Job Summary:

As a Customer Service Representative, you will be the primary point of contact for our customers, providing exceptional service to ensure their needs are met and their issues are resolved. You will handle inquiries, resolve complaints, and assist with a variety of tasks to enhance the overall customer experience

Skills:

  • Excellent communication and interpersonal skills.
  • Strong problem-solving abilities and a proactive attitude.
  • Ability to handle high-pressure situations with professionalism and patience.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
30 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
20 - 30 سال
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
ڈگری کا عنوان:
Minimum matric
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
غیر تجربہ کار - ایک سال سے کم (Previous experience in customer service or a related field is advantageous, though not always required.)
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۱۲, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۱۱, ۲۰۲۴

A Plus Services

ترقیِ کاروبار · 51-100 ملازمین - اسلام آباد

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Services Representative

AffinityVibez Pvt Ltd, لاہور, پاکستان
ستمبر ۰۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Services Representative

Mindstorm Communications LLP, راولپنڈی, پاکستان
ستمبر ۱۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Services Executive

Digital Global Resource, لاہور, پاکستان
ستمبر ۱۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Communications / Customer Services Manager

We Guide Solutions and Consultants (Private) Limited, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
ستمبر ۰۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!